reede, september 01, 2006

Anne-Mai ja Kärt minu ja Ene asemel.
Aastaring sai täis nii nädala eest.

Ja juba on huvitavaid juhtumeid. Nobuto ja Hiroshi tutvusid täna Kärdiga, näiteks.
:)


Maailm on väike, mis siis veel Eestist rääkida...

Blogger Träk said...

Rikiya ka :)

laupäev, 02 september, 2006  
Blogger Menope said...

Rikiya? Äkki mõtled, Nao-chani? :)
kuule, aga sul ka blog on või?? tahaks lugeda ;)

pühapäev, 03 september, 2006  
Blogger Träk said...

hmm. nimi oli rikiya
väitis et ka teab sind. minu teada on ta ka üks neist track and field tüüpidest ;)
anyway. ma näen et sa juba blogi leidsid ise!

pühapäev, 10 september, 2006  
Blogger Menope said...

nojah, see track and field :)
ma eeldan et Rikiya on tüdruk? (kes neist nimedest aru saab...) seal neid jah liikus ringi ja tutvusime ühe ja teise N&H sõbraga, aga lähemalt mitte nii väga. kuigi seda nime ei oleks nagu tõesti üldse kuulnud. oeh. häbenen.

neljapäev, 14 september, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

Miks sa blogi edasi ei kirjuta?

kolmapäev, 11 oktoober, 2006  
Blogger Menope said...

sest ma ei ole enam Jaapanis :)

minu blogi pealkiri, mida isegi keegi pole küsinud, tähendab "Elu Hirakatas"

aga enam ei ole elu Hirakatas...

küll kunagi jälle ;)

reede, 13 oktoober, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

Jah, ilmselt nii see on

teisipäev, 15 detsember, 2009  

Postita kommentaar

<< Home