teisipäev, mai 30, 2006

Viimane sõna

Siin ma siis nüüd olen, tagasi.
Imelik on. See et ümbrus on selline, nagu peaks olema mälupiltides. See et päike ja pilved ja puud on teistsugused. Õnn, et ma ei ole veel toast suurt väljas käinud. Eks ole kindlasti imelik näha kaijin'ne ehk võõramaalasi igal pool ja tunda seda imelikku külma õhku ja minna poodi, kus ei ole neid asju mis peaks olema... Ahhh, ja veel jaapani keel...?
Mis värk on??? Mis juhtus?

Lahkumine oli ühtaegu õnnelik ja ülikurb. Meid Kaisaga saatis ära 6 19-aastast Jaapani noormeest =) Kõige lähedasemad sõbrad. Nobuto ja Hiroshi ning Yuji, Tatsuya (Tsutaya), Majunya ja Ryuta. Viimane nelik plaanis teha üllatust, aga unustasid ära, et me jaapani keelest aru saame. Tund aega lennujaamas, viimane burikura, naer läbi pisarate, kirjad. Nobutot ja Hiroshit nägime tegelikult ainult umbes kümneks minutiks, aga siiski. Suured tänud kõigile kes tulid!! Lennujaama on ikkagi vähemalt 2 tundi sõita ja papib kõvasti ka (üks ots ehk 200 krooni või nii)...

Ei tahtnud lahkuda, ei tahtnud..!!!

Sellega saab siis see lugu läbi. Ehk kunagi, kuskil, kellegiga, mõni aeg...

Blogger Kai said...

Tere tulemast tagasi!

teisipäev, 30 mai, 2006  
Blogger Menope said...

=)

teisipäev, 30 mai, 2006  
Blogger Agnes said...

me peame kohtuma. meie, kes me kunagi 2001 särasilmselt psühholoogiaõpinguid üheskoos alustasime! sina ja meie siin tartus, kes sind ammu tagasi on oodanud! mitte kohe, aga siis kusagil enne jaani, kui töö enam ei tapa....

teisipäev, 30 mai, 2006  
Blogger Agnes said...

jah, tere tulemast tagasi kah!!!

teisipäev, 30 mai, 2006  
Blogger Menope said...

hihiii =) loomulikult saame kokku!!
tore!

aga jah, enne ma pean end bakaeksamiks kokku võtma...

kolmapäev, 31 mai, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

haiaku-haiaku liina-san, tee endale bakaeksamiks õppimise juure ruttu miso-suppi ja kuula orendzi-rendzit :D

ja kui ma tagasi suvepuhkusele siit, siis oleks kole tore sind nähä kuigi ma just 19-aastane jaapani noormees pole (miks just 19-sed??) mida O.Must selle peale ütleks?

kolmapäev, 31 mai, 2006  
Blogger Menope said...

Kas sa remioromen'it ja yuzu't tead??

aga vaatab siis seda puhkuse asja ;)

neljapäev, 01 juuni, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

nu kas tõesti on elu EEs nii jama, et sa siia enam midagi üldse ei kirjuta? midagi ju ikka võiks...vahel niisama ;)

reede, 02 juuni, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

ei tea. kas need on eraldi pändid vai OR lood?

reede, 02 juuni, 2006  
Blogger Menope said...

a-m > ma ootasin sind täna semestri lõpu koosviibimisele!!! aga ei olnud... =(
EEs nii jama ka ei ole, aga kuidagi nigel tundub oma elust kirjutada.. eeetooo. modesty?
=)

baka > bändid bändid =)

reede, 02 juuni, 2006  
Blogger n said...

sõnaga jaksu 7.juuniks ja agnese idee kuldaväärt, peaks n-ö meie kursa kokku ühte ruumi (või murumättale) ajama, kutid ka, nii palju kui neid üldse oli/on.
jeei!

laupäev, 03 juuni, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

ähh...semestri lõpp on stressirohke olnud, et ei jaksanud tulla...jäin voodile tukkuma...pealegi polnud mul veel _viimast_ asja tehtud niikuinii, nii et minu jaoks polnud toopäev veel mingit lõppu. :)
ohjah....sa nii tagasihoidlik ikka....

teisipäev, 06 juuni, 2006  
Blogger Menope said...

no kui sa viitsid jaapani keeles lugeda =)
www.mixi.jp on koht kuhu k6ik japsid kogunevad nagu Eestis rate ja orkut. ma siis ka nagu sõprade nimel kirjutan sinna midagist..
aga lugeda ja liituda saab kellegi (minu??) kutsumisel!!

Kusjuures ei olnud Aleksandrit (ta ikka oli veel grupis?) ja Eva-Ingridit kah. Böööö... =)

teisipäev, 06 juuni, 2006  
Anonymous Anonüümne said...

Aleksandrit ei ole enam grupis jah :(

mikushi..hõhõhõ...eino päris põnev...ainult et ma ei saa suurt midagi aru...:(((
kus oled muidu? Tartus? äkki trehvaks kuskil, mm? ma kallaks su kohe küsimustega üle :D

esmaspäev, 12 juuni, 2006  

Postita kommentaar

<< Home